The Single Best Strategy To Use For مشتری بالقوه


زمانی که مشتری بالقوه در خصوص مورد معامله ، بی میلی نشان میدهد ، بر اساس این تکنیک فروش ، فروشنده محتوای مکالمه خود را سریع از قیمت به ارزش برده و برای مشتری چالشی برای فکر کرد در خصوص ارزش محصول ایجاد میکند و عملا این تکنیک فروش را به عرصه عمل می آورد :

بعد از این مرحله، فروش منحصر به فرد خود را توسعه دهید و بین ارزش و مزایای خرید کالای خود ارتباط برقرار کنید؛ چراکه مشتریان به دنبال این هستند بدانند " چه چیزی درون آن است" و اینکه "آیا دلیل کافی برای خرید محصول وجود دارد".
مشتری
جمعیت شناسی: چرخه زندگی، درآمد، سن، اندازه خانواده و جنس

اما در عصر رسانه های اجتماعی ، حتی این تلاش ها برای ایجاد وفاداری مشتری کافی نیست. تحقیقات نشان می دهد مشتریان می خواهند “با” شركت هایی كه با آنها تجارت می كنند “آشنا شوند” – دقیقاً تا یاد بگیرند كه چگونه محصولات خود را تولید كنند.

تیکت پشتیبانی ثبت کنید و پایگاه دانش محصولات را مطالعه کنید.

در هر کسب و کاری ممکن است این سوال وجود داشته باشد که مشتریان بالقوه چه کسانی هستند؟ در یک تعریف بسیار ساده می‌توان گفت که مشتریان بالقوه کسانی هستند که به محصول ما نیاز دارند و می‌توانند جزو مشتریان ما قرار بگیرند اما در حال حاضر از خدمات و محصولات ما استفاده‌ای نمی‌کنند و نیاز خود را از طریق کسب و کارهای مشابه بر طرف می‌سازند.

این کتاب از سیر تا پیاز بازاریابی بیان نموده است که بسیاری از قسمتها و یا مثالهای آن در ایران کاربرد ندارد یا برای همه کس قابل درک نیست.

پس برای خریدار بسیار مهم است که شما را متقاعد سازد که این خرید برای رفع یک مشکل است و راه حل پیشنهادی شما اول باید بر اولویت های وی متمرکز باشد و بعد نیاز سازمان وی.

باید به زمان مشتری احترام گذاشت و شرایط فروش محصول را به نحوی برای مشتری تسهیل نمود که وی بتواند خود را به راحتی با آن منطبق سازد.

سوالات مرتبط با موقعیت، اساس چرخه فروش را تشکیل می‌دهند. هدف از سوالات ، درک مشتری بالقوه و کشف موقعیت کنونی در مواجه با پیشنهاد فروشنده است.

محصول یا خدمات باید دارای نکات مثبت و بهتر از رقبا باشد. همچنین باید یک نیاز را برآورده کند – باید مشکلی را حل کند یا زندگی را به نوعی آسان تر یا بهتر کند .

مبادله باید برای هر دو طرف سودمند باشد. فروش یک راه یکطرفه نیست.

در مقاله نرم افزار فروش، بطور کامل مزایای این نرم افزار را برای واحد فروش توضیح دادیم.

چه حسی به شما دست میدهد؟ آیا فرهنگ سازمانی شما، از نوع طراحی آن قابل حس شدن است ؟

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *